Cine este responsabil pentru asigurarea egalității de gen în educație?
octombrie 7, 2017
Show all

Ce știm despre învățare?

învățare
Trebuie să avem idei clare despre procesul de învățare și, în acest context este dat.Dacă învățare vrem într-adevăr ca părinții să se angajeze în sarcina de educarea și sprijinirea din punct de vedere academic copiii noștri, trebuie să mai întâi de toate, au idei foarte clare despre ceea ce înseamnă învățarea și de contextul în care este dat.Putem considera că învățarea este procesul prin care un subiect dobândește abilități, competențe sau abilități practice, încorporează conținut informațional sau de a adopta noi perspective de cunoaștere și/sau acțiuni bazate pe studii sau experiență, în întreaga sa viață.

În poziții constructiviste de învățare scoate în evidență cât de importantă „învățare socială” postulat de către Lev. Vigotsky, care susține importanța contextului social și interacțiunea copilului cu adultul (și adulți cu alți adulți mai experimentadnos) ca un factor de cea mai mare importanță pentru ca procesul de învățare să fie atins, și, în plus, că este realizat cu calitatea.În Statele unite, importanța acțiunii sociale ca principala forță de dezvoltare cognitivă a fost asociat cu această teorie (Vigotsky) care constată că copiii pot face cu ajutorul altora, atât de mult mai mult că se poate face singur, spre deosebire de ceea ce a fost postulat de Jean Piaget, care subliniază activitatea copilului și relația lor cu mediul, în general, ca punct-cheie de dezvoltare și învățare, minimizarea participarea și ajutorul de adult.

Plăcere = învățare

O estimare a individuale de învățare ale fiecărui copil, ar putea fi o performanță că aceasta are o sarcină care presupune că măsoară un proces cognitiv special. În practica școlară, copilul trece sau nu, dar ce se întâmplă dacă copilul nu obține o soluție independentă de probleme și este ajutat să învățare ajungă la un nivel superior? Ajută acest lucru este convenabil sau afectează procesul de învățare a copilului? Vigotsky a indicat faptul că există acțiuni de sprijin pentru învățare, și acestea sunt:
• Sugestii pentru o soluție mai matur ales de către copil
• Întrebări de orientare, pentru a ghida copilul sa gasesti singura raspunsul.
• Forța copilul să-și apere sau să modificați o teorie, cuestionándolo pe raspunsurile tale.

Vigotsky a susținut că ceea ce pot face copiii în interacțiunile sociale (cu părinții, profesorii și colegii), care este de a spune, că toată această experiență cu adulții, va oferi de învățare importante în viața ta.Mediile sociale de a crea zone de dezvoltare proximală, care inițial funcționează numai în acele interacțiuni de cooperare, dar, treptat, procese care sunt ridicate sunt interiorizate, ele devin parte din realizarea evoluției independente a copilului.Un exemplu ar putea fi copilul care de multe ori merge la pescuit cu tatăl său. La început, tatăl va finaliza cele mai multe dintre activitățile și copilul va învăța de viața și exemplul său și îndrumarea lui. Părintele ar trebui să permită ca incetul cu incetul, copilul merge pe asumarea mai mare de roluri, până când, după un timp, copilul va fi capabil de a îndeplini în mod adecvat toate că tatăl său l-a învățat, și chiar mai mult, veți avea posibilitatea de a schimba și de a depăși ceea ce a învățat de la tatăl său. Dacă un copil merge la pescuit cu tatăl său sau de alte persoane și nu este dat în mod natural de interacțiune, dar că tatăl acționează în mod independent și lasă copilul să învețe singur, învățarea nu va obține aceeași calitate, în plus față de componenta afectivă de bună relație părinte-copil, este critică în dezvoltarea de competențe.

Într-un mod similar interacțiunea profesorului cu studentul ar trebui să fie ghidul care are cele din urmă să învețe și de a îmbunătăți ceea ce ai învățat. Relația copilului cu profesorul și cu colegii lor este esențială pentru învățarea de calitate, găsite în mediul școlar (comunitate de învățare) o puternică componentă emoțională.Vom defini această activitate ca dezvoltarea de o „comunitate de învățare” încercările de a proiecta noi medii de învățare care să faciliteze educația copiilor nu sunt doar privind natura socială a învățării, dar, de asemenea, cu consecințele unor astfel de teoretizare în termeni de ceea ce ar trebui să fie învățați, când să-i învețe și cum să învețe, și, ulterior, evaluarea fructe de această învățare învățătură.

Comments are closed.