Cine este responsabil pentru asigurarea egalității de gen în educație?

Pierde învățare: Măsuri pentru a asigura copiilor refugiați obține o educație
octombrie 6, 2017
Ce știm despre învățare?
decembrie 2, 2017
Show all

Cine este responsabil pentru asigurarea egalității de gen în educație?

Probleme necesită soluții, care necesită să știe cine este responsabil pentru stabilirea și etape clare pentru a aborda problema. Acesta este sensul de responsabilitate. O veche problemă ca inegalitatea de gen, prin urmare, este unul pentru care responsabilitatea este în mod clar încă nu-și face treaba. Care sunt blocajele, și care sunt soluțiile? Acestea au fost întrebările Raportul GEM, împreună cu programul Națiunilor Unite pentru Educația Fetelor Inițiativă, a pus într-o cameră plină de oameni în ultima săptămână UKFIET Conferință în Anglia. Evenimentul a fost primul de consultare desfășurat de echipa de pe 2017/8 GEM Raport de evaluare de Gen datorează în Martie 2018.

Consultarea a început prin a ne întreba cine este responsabil pentru egalitatea de gen în educație. Ea a fugit prin unii dintre principalii actori, inclusiv:

Guvernele responsabile pentru asigurarea respectării dreptului la educație și non-discriminare. Acestea trebuie să ia în considerare sexul implicații de modul de alocare a resurselor, a egalității de gen în salarizare a cadrelor didactice, cât de conducerea școlii numirile sunt făcute, de gen-bias gratuit programelor școlare și a manualelor; sensibilă la gen a programelor de formare a profesorilor; și sensibile la dimensiunea de gen facilități de școală.
Școli: responsabil pentru asigurarea unor condiții sigure și favorabile incluziunii medii de învățare gratuit de la școală legate de violența bazată pe gen și sex-părtinitoare student tratament.
Profesori: responsabil pentru utilizarea inclusive practicile de instruire și corecte abordări disciplinare și promovarea activă discuții pe probleme de gen, atât timp cât curriculum, manuale și pregătirea lor le permite să facă acest lucru.
Părinții: responsabil pentru a asigura nu există nici o discriminare în alegerile lor, peste care copiii merg la școală, și pentru asigurarea egalității de sprijin și încurajare, indiferent de genul copilului.
Toate dintre noi, ca membri ai comunității sau profesioniști: responsabil pentru monitorizarea guverne, școli și profesori, pentru a contesta stereotipurile și să se asigure o discriminare nu este tolerat.

Am întrebat pe cei prezenți patru întrebări-cheie:

Ce exemple pozitive sunt acolo de responsabilitate a ajuta elimina inegalitatea de gen în educație? Și ce fac aceste deduce pentru recomandări de politici?
Care sunt țările care au făcut progrese în integrarea dimensiunii de gen pe bază de planificare, inclusiv în colectarea de date și alocarea resurselor?
Cum face sex-normele influența cât de responsabilitate funcționează?
Există diferențele de gen în accesarea, înțelegere și încredere în utilizarea de informații privind educația?

Multe la consultarea noastră a simțit că nu există nici un sens de responsabilitate de a organiza actori a ține cont de egalitatea de gen în momentul de față. Ceea ce există este în continuare foarte sus în jos și de la nivel central.

Nu este mult loc, prin urmare, să asigurați-vă că toți suntem de lucru pentru a ține pe alții la răspundere pentru egalitatea de gen dacă progresul real este de a fi realizat. Nu putem lăsa până la guverne.

Participanții au subliniat importanța social media și mass-media pentru generarea de dovezi la comunitate și la nivel de raion, și creșterea guvernul de conștientizare. Ei au menționat necesitatea pentru cercetători și grupuri de reflecție pentru a ajuta cu cercetare și advocacy de dovezi care arată că fetele și băieții care au diferite oportunități de învățare. Și grupuri ale societății civile trebuie să continue efectuarea bugetarea de gen clienți, care ar trebui să fie utilizate în mod mai sistematic, precum și a tuturor datelor societății civile.

De jos în sus responsabilitate cu cluburi școlare și dezbaterile ar putea fi, de asemenea, mai bine utilizate, participanții au declarat că. Și profesorul sindicatele ar putea face mai mult pentru a ajuta la a aduce o schimbare în comportamentul profesorului de a combate stereotipurile. Câțiva pași mai sus sunt lideri de școală, care rămâne predominant de sex masculin. Re-adresându-se că echilibrul de gen a fost sugerat ca un important misca la fel de bine.

Poate responsabilitate lucra împotriva egalității de gen?

La 2017/8 Gen de Revizuire va evalua, de asemenea, cazuri în care, din cauza modului în care au fost concepute, responsabilitate sisteme folosite în unele contexte sunt împingând obiectivul egalității de gen și mai departe. De exemplu, în situațiile în care comunitatea este necesar pentru a ajuta să dețină profesori sau școli de răspundere, existent societale ierarhii între femei și bărbați poate consolida diviziile și diminua vocea minorităților, mai degrabă decât a oferi o soluție. În alte contexte, responsabilitatea este de lucru pentru a evalua selecta numai rezultatele, dar nu concentrându-se pe alte componente vitale, cum ar fi practicile de predare și modul în care acestea încurajeze și să urmărească egalitatea de gen în școală. Un alt exemplu se găsește în caz de alegere a școlii de politici, atunci când părinții alege școala pe care o doresc pentru copilul lor, și cât de mult sunt dispuși să plătească pentru fiecare. În unele contexte, acest lucru poate duce la susținerea sex-specifice alegere care favorizează băieții de fete.

Ceea ce este clar de la noastre inițiale de cercetare și consultare la UKFIET, este că se deplasează dincolo de retorică și angajamente pentru a asigura egalitatea de gen este integrată în politicile de educație și bugetele nevoie de un puternic și eficient acțiuni de către toți actorii. Societății civile, mișcările sociale, părinții și profesorii vor continua să joace un rol-cheie în abordarea rămase persistente obstacole în calea egalității de gen în educație, și pentru a măsura și a monitoriza progresele înregistrate în atingerea acestui obiectiv împreună.

Consultarea a oferit un forum pentru a testa unele dintre aceste idei cu colegii și să adune dovezi suplimentare pentru a hrăni în 2017/8 Gen de Revizuire. Dacă știți de cercetare care ar putea ajuta-ne ca vom explora întrebările de mai sus, sau a programelor în curs de desfășurare ar trebui să se uite în, vă rugăm să ne anunțați în secțiunea de comentarii de blog-ul nostru. Sperăm noastră Gen de Revizuire va oferi o foaie de parcurs concretă pentru o acțiune reală în abordarea egalității de gen în educație o dată și pentru toate.

Comments are closed.