De învățare pentru a realiza educația promisiunea – o privire în 2018 WDR

Pierde învățare: Măsuri pentru a asigura copiilor refugiați obține o educație
octombrie 6, 2017
Show all

De învățare pentru a realiza educația promisiunea – o privire în 2018 WDR

Pentru prima dată în patruzeci de ani, Banca Mondială Raportul privind Dezvoltarea în Lume (WDR), publicat marți, se concentrează exclusiv pe educație. Suntem încântați să vedem sale de bază mesaje rezonanță atât de bine cu trecutul nostru rapoarte, mai ales 2013/4 EFA Raportului Global de Monitorizare privind procesul de predare și învățare. WDR este un plus binevenit la Banca serie pilot. Se arată că multe schimbări s-au întâmplat în ultimii 40 de ani în învățământ, nu în ultimul rând în Bancă se gândește.

Cu prezentare clare și clare fire de argument, raportul este aliniat cu Banca e Strategia Educație 2020, care a marcat o schimbare strategică pentru învățarea de-a lungul școlarizării, când a fost publicat în 2011. WDR reiterează faptul că beneficiile educației sunt slab legate de anii petrecuți în școală și îndeamnă țările să se angajeze în sistem-wide angajamentul de a îmbunătăți rezultatele învățării. Principalele sale mesaje sunt de a evalua procesul de învățare, ca o cheie pentru a re-alinia sistemele de educație; să acționeze pe dovezi; și pentru a alinia actori astfel încât acestea să lucreze în direcția îmbunătățirii rezultatelor învățării.

Sistemele de învățământ sunt „lipicioase” – dar abordarea noastră de a rezolva probleme de educație nu ar trebui să fie

WDR recunoaște că sistemele de învățământ sunt „lipicioase”, în sensul că ele sunt lente și dificil de a schimba. Totuși, WDR, de asemenea, arată că propria gândire în spatele rezolvarea de probleme educaționale nu este lipicios. Mai multe condamnări anterioare au fost chestionați în acest raport și acest lucru este un semn pozitiv.

Având în a spus că, una discerne două voci care trece prin ea. Unul lipit de ortodoxiile și certitudini; celelalte fiind mult mai reflexiv. De exemplu, tehnologiile informației și comunicațiilor sunt prezentate ca având „unele dintre cele mai mari impacturi asupra învățării”, în timp ce în altă parte probele de intervenții bazate pe tehnologie este considerată a fi una dintre „variat se întoarce și atât de multe provocări pentru punerea în aplicare”.

În mod similar, probele utilizate pe rezultatele învățării atrage exclusiv din rezultatele de citire și de matematică evaluări, chiar dacă WDR, de asemenea, recunoaște că „impactul pe alfabetizare și aritmetică nu sunt singura măsură a succesului”.

Există unele greu de vorbit argumentând că „abdicarea de la responsabilitate și evitarea vina eroda un sistem de educație este capacitatea de a funcționa, astfel perpetuând un low-responsabilitate, low-învățare echilibru”, care duce o să creadă că responsabilitatea este singura soluție pentru a obține sisteme de învățământ pe calea cea dreaptă. Dar, în același timp, WDR recunoaște că:

„învățarea este un proces complex care este dificil de a rupe în jos într-liniare simple relații de la cauză la efect”; și
„când actori în sistemul interacționează pentru a urmări mai multe obiective, mecanisme care să-i tragă la răspundere pentru învățare sunt slăbite”

ambele din care trage covorul de sub bază presupunerea leagă de sancțiuni și recompense cu rezultate pe rezultatele învățării. Cu responsabilitate fiind tema 2017/8 Educația Globală Raport de Monitorizare, care va fi lansat pe 24 octombrie, va exista o șansă să se uite la aceste ipoteze.
Banca este Strategia Educație 2020 a subliniat rolul său și că de la International Finance Corporation în consolidarea sectorului privat de educație. Într-o întorsătură neașteptată, WDR concluzionează că „nu există dovezi consistente că școlile private livra rezultate mai bune de învățare decât școlile publice, sau invers”. Dat fiind discutabil record de expansiune de pensii private pe capital, aceasta deschide o fereastră pentru o discuție sinceră de necesitatea de a sprijini pe deplin publice sistemelor de educație.

Viziuni diferite despre ceea ce constituie o bună practică

Raportul evidențiază o țară câteva exemple pozitive studii de caz, inclusiv Chile, care este lăudat pentru „susținută angajamentele de reformare calitate”, după cum se reflectă în performanța țării în PISA lectură de evaluare. Cu toate acestea, aceste descoperiri nu reușesc să privească dincolo de medie și nu recunosc că Chile este, de asemenea, una dintre cele mai educațional segregat țări din lume. Nu există nici o îndoială că Chile a făcut eforturi importante în ultimii ani pentru a îmbunătăți sistemul. Cu toate acestea, acestea au venit ca urmare a protestelor masive, ceea ce duce la stat să-și asume din nou responsabilitățile de care a abdicat. Ce WDR nu recunoaște este că începând cu anul 2005, când gospodăriile folosit pentru a fi responsabil pentru jumătate din cheltuielile totale pentru educație, guvernul din Chile a fost de a lua treptat o proporție mult mai mare din totalul costurilor cu educația pentru a oferi mai echitabil la educație.

WDR pare ambivalent cu privire la impactul de partajarea costurilor între guverne și gospodării, chiar dacă se evidențiază mare povară efectuate de gospodării cu venituri mici și medii de țări. În a explica de ce cheltuielilor nu conduce întotdeauna la o mai bună și mai egale rezultatele învățării elevilor, se menționează că unul dintre motive este faptul că „cheltuielile publice pot substitui pentru cheltuielile private”. Se citează ca exemplu de școală granturi în India și Zambia că „nu a avut niciun efect asupra învățării pentru că părinții redus propriile sprijin financiar în așteptarea crescut finanțare de la guvern” a face să sune ca și cum nu era nimic de câștigat din asta, și ignorând evident impact pozitiv asupra capitalurilor proprii.

În mod similar, nu este ambivalent acoperire de profesori. În ciuda WDR este răsunător concluzia că „sistemele de educație efectua cel mai bine atunci când profesorii lor sunt respectate, pregătit, selectate pe baza de merit, și-a sprijinit în munca lor”, se atrage atenția asupra aprobator la ideea că înlocuirea puțin eficiente 7-12% din cadrele didactice ar putea contribui la reducerea decalajului între performanța studenților în Statele Unite și Finlanda. Tratează educația ca un proces de producție cu substituibile intrări nu este un bun punct de plecare.

Trage concluzii cu privire la ce să facă în continuare – unele curățenie?

Raportul privind Dezvoltarea în Lume adaugă o puternică și bine ai venit accent pe neuroștiințe cognitive și perspective cu privire la modul în care copiii învață în condiții de sărăcie extremă. În centrul atenției biologie de învățare sugerează direcții clare despre structura de copilarie programele de educație și abordarea lor la fundația abilitățile și de protecție factori de stres. Dar poate că acest raport ar putea fi săpat mai adânc pentru a afla de la Banca o vastă experiență în furnizarea de diferite intervenții de acest tip. Ce sunt diferite de costurile unei astfel de intervenții și cum ar putea viitor a unor programe concepute pentru a oferi acest progres?

După ce a lucrat pentru anul trecut pe răspunderea aici la Raportul GEM, de asemenea, este greu să nu observați că WDR absolvă actori internaționali din potențialul multe responsabilități, inclusiv Banca în sine. De exemplu, există un binevenit accent pe importanța de bunuri publice globale asupra învățării și un memento de un estimează că doar 3% din ajutorul pentru educație este cheltuit pe bunuri publice globale, cum ar fi date și de cercetare, în comparație cu 20% în sănătate. Dar aici din nou, este important să practicăm ceea ce predicăm. Să nu uităm că Banca Mondială a oprit finanțarea Institutul de Statistică al UNESCO în anul 2016, care este cu atât mai surprinzător, având în vedere măsura în care raportul s-a bazat pe el ca o sursă de date.

Comments are closed.