Pierde învățare: Măsuri pentru a asigura copiilor refugiați obține o educație

De învățare pentru a realiza educația promisiunea – o privire în 2018 WDR
octombrie 5, 2017
Cine este responsabil pentru asigurarea egalității de gen în educație?
octombrie 7, 2017
Show all

Pierde învățare: Măsuri pentru a asigura copiilor refugiați obține o educație

Lumea este acum asistăm la cele mai înalte niveluri de deplasare pe înregistrare. Potrivit UNHCR, fără precedent de 65,6 milioane de oameni din întreaga lume au fost alungați din casele lor. Printre ei sunt aproape 22,5 milioane de refugiați, din care peste jumătate sunt sub varsta de 18 ani. O nouă Salvați Copiii raport, Pierzând Pe Învățare, urmărește progresele înregistrate în țări care au promis la Summitul Liderilor la Adunarea Generală a ONU a anului trecut. Acesta arată doar progrese modeste au fost făcute într-un an. Progresul lent frunze de refugiați cu un viitor incert și țările care îi găzduiesc cu sprijin inadecvate.

Refugiat educație criza

Starea de prevedere pentru refugiați educație din întreaga lume este propriul său urgență, ca în 2019 GEM Raport în curs de elaborare cu privire la migrație, de deplasare și de educație va confirma. Mai mult de jumătate dintre copiii refugiați din lume – de 3,5 milioane de euro – nu sunt în școală. Numai în ultimul an, copiii refugiați au ratat mai mult de 700 de milioane de zile de școală, cu această cifră în creștere cu 1,9 milioane de zile în fiecare zi.
Lipsește educația înseamnă copii lipsesc oportunități de a învăța, pe care noi de obicei facem tot ce este posibil pentru a minimiza, inclusiv prin intermediul legislației naționale. Atunci când copiii sunt la scoala lor de învățare nu este doar nu mai avansează, dar este, de asemenea, susceptibile de a regresa. De fapt, mai sunt copiii de la școală mai mult ei pierd abilitățile și cunoștințele dobândite deja.

În caz de educație pentru refugiați

Există o mulțime de motive pentru reducerea decalajului educațional pentru copiii refugiați ar trebui să fie o prioritate.
Educația oferă tuturor copiilor un loc de siguranță, și poate reduce, de asemenea, căsătoria timpurie, copilul forței de muncă și recrutarea de către grupuri armate, toate din care copiii refugiați sunt vulnerabile. Acesta vă permite refugiaților să-și îndeplinească potențialul lor, îmbunătățirea perspectivelor de angajare, precum și de a le spori încrederea și stima de sine.

Ea este esențială pentru construirea pașnice și prospere comunități, fie în cazul în care se refugiază, sau la întoarcerea lor în țara lor de origine.

Copiii refugiați pune o primă pe educație

Dar factorul cheie pentru stabilirea priorităților de educație în situații de urgență și refugiat în contexte este prioritatea pe care copiii refugiați și familiile lor pus pe obtinerea înapoi la școală.

Și-au pierdut casele și de multe ori, familia și prietenii lor, copiii refugiați vedea educația ca fiind unul dintre puținele lucruri pe care le pot construi speranțele lor și au în mod constant cere să fie o prioritate. E timpul i-am ascultat.

Angajamentele globale de pe pista

La ag a ONU 2016 două evenimente asigurate de progres pentru refugiați și educația lor. Prima a fost la New York Declarație, care și-a exprimat angajamentul comunității internaționale că nici un copil nu migranți ar trebui să fie afară din școală pentru mai mult de câteva luni de a fi strămutate. Al doilea a fost Summitul Liderilor privind statutul Refugiaților, la care optsprezece țări, inclusiv Statele Unite, Canada, Germania și Mexic, a făcut numeroase promisiuni de sprijin pentru refugiați educație – paisprezece găzduiesc refugiați țări și patru țări donatoare. În total, aceste angajamente ar trebui să permită 1 milion de refugiați să meargă la școală.

Un an mai târziu, Salvați Copiii raportul Pierde Învățare piese progresele realizate în fiecare dintre aceste optsprezece țări. Se constată că, începând cu Summitul Liderilor, modeste au fost înregistrate progrese împotriva acestor promisiuni, dar că responsabilitatea cade în mod disproporționat de redusă și țări cu venituri medii. Progresele sunt notabile în țări precum Turcia, Iordania, Etiopia, care au creat o suplimentare de 290.000 de locuri de școală, și Ciad, care a făcut progrese pe manual furnizarea și refugiați profesor de acreditare.

Nevoie pentru a repartizării responsabilității

Cu 89% din refugiații lumii în venituri mici și medii, țări, și în mod frecvent în regiunile cele mai sărace din aceste țări, nu este rezonabil să se aștepte de refugiați țărilor gazdă pentru a obține toate de copii refugiați în școală fără suficient sprijin din partea comunității internaționale. Acestea sunt țările care deja lupta pentru a oferi servicii de bună calitate pentru propriile populații, mai ales deja grupuri marginalizate. Responsabilitatea trebuie să fie mai uniform comună la nivel global.

Având în vedere ceea ce știm despre provocări în furnizarea de educație de calitate pentru refugiați, în special în țările în curs de dezvoltare, care găzduiesc cele mai refugiaților din lume, știm că a concentrat atenția, urgent armare și susținută de angajamentul este necesar.

Dar noi credem de asemenea că aducerea de refugiați copiilor posibilitatea de a învăța, din nou, este posibil.

Am identificat patru domenii de acțiune pentru a ține promisiunea:

Creșterea investițiilor – deficitul De finanțare trebuie să fie închise cu resurse suplimentare. Finanțarea trebuie să recunoască natura prelungită de mai multe crize de refugiați de a fi previzibil, multi-ani, și flexibil. Finanțarea ar trebui să ajungă la toți crize de refugiați, nu doar cele mai de profil înalt de cazuri, și de a încuraja guvernele să includă refugiați educației naționale în sectorul educației planificare.
Refugiat incluziune – țara Gazdă guvernele ar trebui să elaboreze planuri și să adopte politici pentru a se asigura că toți copiii refugiați, indiferent de documentația de stare, sunt capabili de a accesa relevante, educație de calitate, care este parte și sunt recunoscute de sistemul național.
De învățământ îmbunătățire – Existente de refugiați de educație trebuie să fie îmbunătățită pentru a asigura învățarea și bunăstarea. Aceasta include extinderea furnizării de la toate nivelurile, în special pre-primare, construirea profesor de dezvoltare profesională și crearea de căi de certificare.
Îmbunătățirea responsabilității – angajamentele de a trece la planificarea cuprinzătoare și răspuns, și la nivel global responsabilitate comună nu va fi atins fără acțiune concentrată și responsabilitate. Comunitatea internațională ar trebui să stabilească o rezultate și responsabilitate-cadru pentru livrarea de la New York, Declarația de angajamente privind educația, care are termene precise, măsurabile rezultatul obiective și indicatori care sunt raportate anual.

Un plan global care susține o acțiune la nivel național

Facem apel la statele membre și instituțiile internaționale pentru a dezvolta și înapoi cu fondurile necesare și suport tehnic, un plan global pentru a asigura că toți copiii refugiați au acces la educație de calitate.

Trebuie, de asemenea, sprijinul țării-gazdă guvernele să dezvolte național pentru refugiați educație planuri de acțiune.

Astfel de planuri ar ajuta țara gazdă guvernele să dezvolte o largă înțelegere comună a situației cu privire la refugiați educație în țara lor și să stabilească o politică și un cadru de livrare, pentru a asigura toți copiii refugiați sunt în școală în procesul de învățare.

Comunitatea internațională ar trebui să se angajeze că nu credibile Național pentru Refugiați de Învățământ Planul de Acțiune ar trebui să meargă neimplementate din cauza lipsei de resurse.

Educație pentru refugiați este la îndemâna noastră
Suntem convinși că îndeplinirea angajamentului la educație de calitate pentru toți refugiații, în practică, este posibil.

Asta nu e să spun că nu înțeleg provocările care sunt multiple și variate.

Comments are closed.